Infoühiskond - põhjalikud muutused

Kõige enam realiseerunud visioonipunkti

Mõned suured kaupluseketid avasid omad e-toidupoed, nende abil saab käia poes kodus istudes, töötajad toimetavad kohale tooteid. (Tänapäeval võib kohtuda sellega, et toidu toimetavad kohale ka robotid.) Kõikidel suurtel jaekettidel võib registreeruda interneti kaudu oma kontod ja säilitada raha tänu allhindlustele mida pakutakse kontode omaniketele. Lisaks poodides on isteenindus kassad, nende abil saab kiiremini ja mugavalt tasuda oma ostude eest, on eraldi ka iseteeninduskassasid partnerkaardi omaniketele, nendele pakutakse ostupuldid millega saab kohe skaneerida toote triipkoodi. 
Internetpangas saab vaadata statistikat, kui palju ja mille peale inimene kuulutab oma raha ja õppida olla finantsiliselt grammatilisem. Tänu karantiinile kohaletoimetamise teenindus muutus veel populaarsemaks. Nüüd juba suur osa inimestest kasutavad seda ja tellivad tooteid või teenuseid interneti kaudu, sest see on kiire ja mugav. Poodides juba suurim osa inimestest maksam kaardiga või telefoniga mis on seotud kaardiga.  

Kõige vähem realiseerunud visioonipunkti.

Ikt valdkond on Eestis juba päris arenenud, aga see ei tekitanud suuri muutusi tööturul, kuigi need on. Praegu Ikt oskustega töötajad on tööturul väga nõutavad ja rohkem noori soovib saada hariduse selles valdkonnas. Töötud inimesed aga vajavad haridust, et töötada Ikt aladel, nii et palju võimalusi anda töötu inimestele selliseid töökohti ei ole. Praegu tuntub, et juba varsti kaovad mõned klienditeenindajate töökohad, sest neid asendatakse tehnoloogiatega ja see arvatavasti teikitab väga suuri muutusi tööturul.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Tea, kus sa oled

2 nähtust Interneti varasemast ajaloost

Kõnetuvastus tarkvara