Näided kasutatavusest veebis

E-poe Reserved veebileht (positiivne näide)

Esteetiliselt näeb kõik meeldivalt välja, veebilehe disain on ilus, info on mugavalt paigutatud, kõike mida on vaja võib päris lihtsalt ja kiiresti leida. Saidil katutatakse kõikjalt üht ja samat kirjatüüpi, mis on ka visuaalselt meeldiv. Kõige rohkem pööravad endale tähelepanu professionaalsed fotod, nad asuvad keskel ja võtavad palju ruumi. Fotod, ms on avalehel on kõik kõik ühes stiilis ja on kindlas värvigammas.

Veebilehel on väga mugav interfeis, õppimine kuidas seda kasutada ei võta palju aega. Kõik vajalik info on ühes kohas ja selle asukoht on oodatav. Lisainfo (info poest, kontaktandmed) asub allpool ja üldpilti ei sega. Ei ole häritavat reklaami, mis torkab silma, reklaam on, aga see on üleval ja ei võta palju ruumi. Kõikidel lehtedel on link avalehele, see aitab mitte raisata liiga palju aega õigesse kohta liigipääsemiseks.


Veebileht arngren.net (negatiivne näide)


Veebileht on veider ja väga ebamugav. On vaja natukene aega, et saada aru kus ja mis midagi asub. Esimesest korrast saada sinna kuhu on vaja ei saa. Avalehel on liiga palju infot, ja see on paigutatud kaootiliselt, mille pärast kõik näeb välja arusaamatult. Pildid on paigutatud samamoodi ja desaini saidil vist ei ole. See, et saada vajalikku infot kiiresti ei saa häirib, seda veebilehe kasutada ei ole meeldiv. Tuntub, et kasutajad ei tahaks seda kasutada veelkord. Õppima või meeldetuletama kuidas seda peab kasutama on tüütu.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Tea, kus sa oled

2 nähtust Interneti varasemast ajaloost

Kõnetuvastus tarkvara